Nak Souvenier best?

Guna Caculator..

Kalau sudi silala klik link itu ye kawan- kawan.. dah lama sign up.. tapi kurang dipromosikan..
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kawan kawan jomla register.. Klik aja link kat bawah ni..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Satu klik dapat 0.04 sen.. Kalau 100 orang dah 4.00 kan?.. Betul tak math ni.. dah lama dah tak congak.. Biasanya guna calculator je.. Makin kurang menggunakan otak..

Tak bagus sebenarnya kalau kurang rajin berfikir sebab sel otak tu akan mati kalau tak digunakan.. Orang yang rajin dan bijak akan terus bertambah sel otaknya menjadi lebih aktif.. Sebijak Einstein tu pun hanya menggunakan HANYA beberapa peratus je otaknya.. Kalau kita ni.. Tak tau le berapa?.. marilah berfikir..

1 comments:

Citarasa Rinduan said...

kak ayu belum lagi guna HB..

em..caculator?
kalau sentiasa guna di citarasa rinduan, sure kak tak cekap. suka congak....supaya IQ makin tajam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...