Nak Souvenier best?

Cerekarama: Menantu Tip Top..

Jom tengok.. Sekali sekala tengok cerita cerekarama.. Minggu minggu terdahulu mempunyai mesej yang best la juga.. Yang ni kena korek mesej sendiri la kan.. nampak lawak je.. Tapi pepandai la Ambil Yang Keruh Buang Yang Jernih.. Tak gitu ye kawan kawan.

Semalam tengok Ustaz Amirul.. Tapi half half je la sebab ada urusan yang lebih perlu didahulukan. Ashraf Muslim ni memang pengamal perubatan Islam kan.. Pernah baca kat online news.. Dan entry tentang dia pun dah buat.. Bagus juga kan.. Bolehla dicontohi benda yang bagus macam ni...

Jadi, apa tunggu lagi.. Mari menonton..

7 comments:

DiriKu said...

nak tengok juga..tapi clash ngan AMERICAN IDOL pula -.-

saya suka tngok juga USTAZ AMIRUL..:D

dah tengok AKU MASIH DARA? :D

nub said...

ceq layan ni..senget2 jugak. haha

AiDa AzRyN said...

hensem btol ashraf muslim kan?XD

Eyda Syahida said...

dlm aku masih dara tu dye mmg bes gile...ashme mmg comel kan?huhuu~

cite menantu ni plak klaka ade,suwit pon ade..haha bleh plak org klantan speaking cmtuh eh?tp bes.. :)

Anonymous said...

pe name hero dlm citer menantu tip top ek??? tetibe t'minat plak. hehhehe

Anonymous said...

name hero cite menantu tip top uh NAZIM OTHMAN...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ramai minat ustaz amirul nieh...
xdapat tgk lagi la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...