Nak Souvenier best?

Siapa Ada Header Blog BEST?




Penting ke header tu?.. Ye, penting.. Kenapa? Sebagai trademark.. Tapi kenapa blog
ALL IN ONE takde header ye? Musykil..

Khas buat mereka yang ada header blog.. bolehla join segmen ni.. Segmen apa?.. Segmen kat blog Ben Ashaari.. Header Blog Best.. Silakan (Klik Banner / header kat atas tu).. Tak join rugi.. (Buat pengetahuan ni header baru dia) Yang kita ni jugak le tak ada header blog lagi.. Orang lain dah berpuluh kali tukar ye.. Rasa macam susah je nak wat header blog ni.. Susah ke sbenonye..?

Blog lagi satu ada header, tapi belum dipasang lagi.. Tunggu masa aje..
oh ye.. segmen ni berakhir petang ni pukul 5 bak kata Tuan Penganjur.

12 comments:

elianesuriane said...

samela.. blog takde header..

Gieyana said...

sama lah ngan ai..x der header! accidently remove & bila taruk balik jd blur...so decide romove dulu..nnt free2 tempek!huhu

wida said...

header x penting sangat..yg penting content

PuanBee said...

betul ckp wida!

F.H.'s said...

sokong jugak ! :D header tak penting . hihi ;)

Rockstar Chan said...

thnkz jadi follower yang ke 100
click sini khas tuk anda

http://rockstarchan.blogspot.com/2011/01/tahniah-blog-all-in-one.html

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

kalau ada header kan lagi bagus

Wassalam

Cikgu CTE said...

Header....penting ke??
pd saya header ni semakin canggih semakin sukar untuk dibuka...ambil masa lama...
kalau x de header, sekejap je dah boleg bukak blog tu...betul x?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

header yg biase2 jew...

Areliff said...

header sekadar trdmark je...takde pon takpe btol tak hu3
|-Areliff-Mastermindz-|

NOOR FATIN said...

bila nak buat header? :P

farhaniza azman said...

waa...samela..kami pun xda header gak..sob3..boleh buat geng kami ''tidak berkepala'' kan?kan?
haha..btw, dah folo sini..yuk folo balik yuk..

http://holylightfarhaniza.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...