Nak Souvenier best?

Azwaliza Azman Berkahwin dan Dapat Kejutan.

"Mengikut perjanjian asal, mas kahwin pasangan ini hanyalah senaskhah al-Quran. Bagaimanapun, apa yang menarik apabila Kadir turut membuat kejutan menyerahkan hantaran berjumlah RM50,000 dan mas kahwin sebanyak RM20,000 bersama sembilan dulang hantaran berbalas 11 dulang pada majlis akad nikah tanpa pengetahuan Azwaliza.

Menyentuh mengenai perkara itu kata Azwaliza, dia benar-benar terkejut dan tidak menyangka dengan kejutan yang dilakukan Kadir.

"Saya tidak mengharap, namun kejutan itu membuatkan saya berfikir bertapa bertuahnya saya kerana dijodohkan dengan seorang lelaki yang baik dan tahu menghargai orang yang disayangi. "Bagi saya kasih sayang dan tanggungjawab bakal dipikul Kadir terhadap rumah tangga kami sudah jauh daripada cukup," katanya sambil kelihatan air matanya sekali lagi bergenang."

~Wah. memang terkejutla kalau macamtu kan.. Banyak tu.. Untungnye.. Datuk Siti pun tak dapat kejutan sebegitu kan.. Belum tengok lagi gambar Azwaliza ni.. Nak g cari la..Kat mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...