Nak Souvenier best?

Sewa Rumah RM92 Sebulan.

~Beruntung lagi kita kan...

"Dengan sewa sebanyak 200 yuan (RM92) sebulan, pasangan suami isteri itu memperoleh kediaman tanpa tingkap berkeluasan empat meter persegi dengan cat yang terkopek dinding. Mereka juga terpaksa berkongsi tandas yang gelap yang terletak kira-kira 50 meter dari bilik tersebut."

YOUHONG (kanan) dan isterinya, Li yang mendiami rumah bawah tanah mereka pada kadar sewa RM92 sebulan.

4 comments:

Syukri Hasshan said...

wah..ala-ala kadar untuk hidup..asalkn ada tmpt tggl ckup la..

Gen2Merah said...

waahh, syukur la. Bilik kecik pun tapi bersih dan kemas... berbaloi la... kalau tempat kami dah lah kecik, berbau busuk dan bertikus plak tu.. hehe

niesz said...

mkn, tdo semue kat ctu, tp as long tmpt tu bersih, ok kot kn..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

asalkan ade tempat berteduh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...