Nak Souvenier best?

Lagi Lagi Ikan Jeket , Ikan Cencaru Masak Lemak,


~sumber- forum mesra dot net setelah digoogle,

Kebetulan jumpa resepi ni, Unik ni sebab belum pernah makan pun lagi cencaru masak lemak ni, Bolehla dicuba nanti ni kan, Atau selain resepi ni kawan kawan ada cadangan tak nak masak apa dengan ikan jeket ni,

9 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

suka makan ikan tp kebanyakkan tak kenal nama ikan

Anisa Hang Tuah said...

ikan caru sodappp
tapi jarang makan
huu

bantalbucuk said...

biasa makan ikan ni bakar je..tu je yang rasa paling sedap untuk dimasak..huhu

Kakzakie said...

Masaklah apa je asalkan jangan mentah mesti sedap. Steam pun boleh... minyak mahal. Hehehe...

kira kekuri said...

ikan jaket tuh ikan cencaru ker??
woaw! dulu dekat asrama selalu makan..haha! langsung x sedap :(

af3b_p!LaH said...

ikan caru masak lomak...
nia cap eh!
ahahaha!

CTE said...

baru tadi kat kantin nampak ikan caru masak lemak...dah kuar tajuk nie...ikan ni sedap bakar atau masak goreng berlada...kat asrama selalu masak ikan ni sbb ikan ni murah dn tak putus2...

cikgu isza said...

ikan cencaru masak lemak?
tak pernah makan lagi..
selalu cencaru sumbat jer..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau ikan buat kuah...
pasti xmakan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...