Nak Souvenier best?

Menteri Diperkosa? Atau Memperkosa

Semasa dinner semalam sambil tu menonton tv. Sebab dinner kat luar.. Jadi kurangle konsentrasi kat buletin utama tu. Tengok pun sekilas pandang air di sungai je.. (Ala ala Karam Singha Walia lak).

Sedang asek menikmati hidangan yang agak unik dan eksotik (hehe).. Nampakla berita dari kejauhan tentang menteri dan perkosa. Tapi disebabkan hingar bingar suasana ibarat di pasar malam, sayup sayup je berita tu.. Nampak gambar.. tapi kurang pengecaman imaj di situ.. Isu hangat ke ni? Isk..

Jadi pagi pagi ni teringat pula cerita tentang berita tu.. belum berkesempatan belek suratkhabar lagi.. sat lagi nak g 'belek' la.. Semoga ada cerita yang dicari ni.. Atau ada ke sesiapa dah buat entry tentang ni.. Belum skodeng lagi...

Betul ke menteri diperkosa.. Atau apakah menteri itu yang memperkosa.. Jom cari

7 comments:

Rozuan Ismail said...

dengar jugak tapi wat bodoh je..dah naik menyampah dengan politik negara..semua gimik ntah apa-apa

mOoN said...

pening dengan segala macam kerenah politik skang ni...

amirah said...

yang ni dah lama juga.memperkosa maid indon.kalau nak tau citer2 gini, memang byk kat malaysiakini

Mat Ganu said...

dunia akhir zaman...

Peri PiA said...

politikus?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mcm2...

Miecyber said...

Tanya "PERKASA"...

Talian Nur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...