Nak Souvenier best?

Terjaga Dan Kelaparan / Tiramisu

Bia dah tak boleh nak melelapkan mata ni, perut mula rasa berkeroncong.. Keroncong untuk Ana.. Kenapa tak boleh tidur ni? Terlalu banyak berfikir?.. Dah lama tak berfikir?,,

Terbayang pula Tiramisu.. Kek la.. Bukan cerita kat tv3 tu.. Tapi petang tadi sempat juga layan cerita tu sekejap. Bestla juge sebab ada unsur lawak. Pulak tu ada Mia Sara Nasuha.. Suke tengok si comel tu berlakon. Ada Amani.. best tu..

Tiramisu tu apa ye.. Macam tisu je bunyinye..

Tiramisu (Italian: tiramisù; Venetian: tiramesù [tirameˈsu]; literally "pull me up") is one of the most popular Italian cakes. It is made of biscuits (usually savoiardi) dipped in coffee, layered with a whipped mixture of egg yolks and mascarpone, and flavored with liquor and cocoa.[1] The recipe has been adapted into many varieties of puddings, cakes and other desserts.

Jumpe kat Wiki.. Harapnya adala yang tak gune benda benda tak halal ye..

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

untung la leh makan malam...

ijam ismail said...

sy pun terjaga..da mkn 3 round da..
nyum3...

Umie Nadhirah said...

tiramisu halal ke?

amirah said...

adoi..teringin jugak!!

Peri PiA said...

trms kat sr xcedap huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...