Nak Souvenier best?

Adakah Dirimu Berharga?

Betulke diri kita ni berharga? Sejauh mana bernilainya kita ni?.. Tadi terbaca la satu entry kat blog Cik P.. (very nice blog.. must visit)..

Entry tu berkenaan adakah dirimu begitu berharga?.. Tajuk lain la.. Tapi dari entry , gambar gambar yang menarik dan words yang begitu terkesan.. Tapi yang paling mengesankan adalah komen dari salah seorang pembaca blog tu.. iina;

Dari komen tu, mengisahkan yang seorang pekerja yang begitu setia dengan syarikat, sanggup berkorban masa demi syarikat hingga terpaksa mengabaikan keluarga, lalu bila si pekerja tadi jatuh sakit, maka terpaksa di ward kan namun pihak atasan syarikat langsung tak menjengah..

Begitula kita kan.. Bukan semua.. ada segelintir.. Jadi.. Dahulukan keluarga.. Kang susah, keluarga juga la yang tolong.. Kalau ada bos yang sangat mengambil berat, untungla.. jangan jadi macam cerita kat atas.. Nak baca lanjut cerita sebenar? KLIK SINI

5 comments:

Imaan09 said...

nur..nnt emel saya ye.. zalipan2503{at}yahoo.com

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

keluarga adalah segalanye....

ku izzati said...

family 1st!!

Miecyber said...

Tak patut orang atasan layan pekerja yang di ceritkan begitu...


Payung LED

PuanBee said...

itu lah org dgn keluarga sendiri tak sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...