Nak Souvenier best?

Entry Apresiasi...



Jauh berjalan luas pandangan. Gembira betul bila petang semalam Mama Zharfan membuat entry SS nya.. Buktinya kat atas tu ye.. Blog ni dimasukkan dalam entry beliau. Sapa tak hepi kan?.. Suke ayat dia: a lil act can give a sweet impact.. Betul tu.. Masa tu blog ni takde ramai follower pun lagi.. Bila dia jadi orang pertama komen, gembira teramat. Tu yang asek steak kat blog dia : http://suzie284.blogspot.com/

Ni gara gara Ben Ashaari la yang menganjurkan segmen ni.. Jadi bila wat entry ni, dapat bagitau MZ dan dia pun wat entry untuk blog ni jugak.. Ada 3 ikatan kat situ kan.. Win Win Win.. Thank You to BA juge..


3 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

moga maju jaya

Wassalam

Nora Shahaira said...

oo..gitu ye..follow awak jugak..

ppsssttt..ajarkan saya macamana nak appearkan bahgian tertentu untuk diletakkan dlm blog mcm awak buat tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

akak mz yg meletop...
hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...