Nak Souvenier best?

Gambar Pencuri Kabel diBelasah

~Kesian ke tak patut dikesiankan,,

DUA pemuda yang cedera dibelasah penduduk kerana mencuri kabel telefon di Kampung Mentera, Binjai semalam.
~kosmo

16 comments:

Rozuan Ismail said...

teruknya luka..tapi,berbaloi la dengan apa yang diorang buat.. kenapa la nak jadi diorang ni?nak sangat curi kabel tuh

Shafa said...

yg mencuri tu sah2 lah dah berdosa. tapi yg ambil peluang belasah dorang tu sampai teruk tak rasa berdosa gak ke... kalau syok2 belasah tetiba pencuri tu mati mcm mana yer...

k-ghie said...

kesiannye...

Hishyamuddin said...

cari psal sgt..kn da blh pnykit

alexa yussida said...

kesiannye..bukan macam ni caranya mnghukum org mencuri..aduhaiii..biala Allah hukum die..hantar penjara dah la..belasah sikit2 je ke..ni smpai tahap kpala bole contusion bagai..manusia skrg sgt kejam

Syed Hilmi Syed Yahya said...

org mcm nie x patut dikesian kn,,,memang patut pown kene belasah,,,,

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sapa x hangin beb. Kt kampung cik lekit pun camtu.. lepas TM pasang seminggu ilang balik.. pastu sewa kena byr tel x blh guna. Last2 potong jer.. semua pakai hp.. so xde masalah

Ujang9897 said...

huk alo..teruk gila..padan muke..hii

ijam ismail said...

haah la..jgn r blsh smpai cm 2 skali..trok kot..

My eyeliner never gone said...

kesian nyer.xpatut belasah.serah kan kepda phak polis sudah.

|| NaFiRaa || said...

haih~ x de pasal carik pasal.. kan dah kena~ salah sendirik..

Just Call Me Bitt said...

isk isk isk

amilly'z said...

uish. tak ptut la belasah smpi cani :( syian kot!

even depa wat slh, but diorg still mnusia an. ish2..

Peri PiA said...

patah riuk...ade bace
ish2

d_LA said...

Fuyooooo terkejutnya tgk..tp kalo mati x ke jd pesalah gak...hrp dijadikan pengajaran tp selok-eloknya jgn gune cara ni kan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

truk kene belasah tue....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...