Nak Souvenier best?

Jijik Ke?

Sangat setuju dengan entry yang ni.. Tabiat menjijikkan.. Kalau boleh nak menghindarinya.. Tapi memang dah lumrah manusia.. Tak boleh disekat sekat tu.. Cuma kena berhati hati.. Maksudnya.. dengan sopan la.. Bukan terbuka.. Buat senyap senyap.. Kalau dengan bunyi yang kurang menyenangkan.. Siapa pun akan terasa menjijikkan.. Kalau perbuatan tu disekat pula.. memang tak sihat la diri kita ni kan.. Dan bagi yang mendengar.. nak buat macamana?.. Nak sound direct? Rasanya kurang sopan pula.. Tak sound.. kita pula rasa menjijikkan.. Nak marah? Dah besar.. Nak tegur dgn cara berhemah.. Macamana la agaknya..

Ada sesiapa boleh bagi idea..?

Tapi kalau mengata, tak elok pula.. karang karma kat diri sendiri pula..(isk patut ke percaya karma karma ni bagai...)

5 comments:

Miecyber said...

Kontrol sebaik mungkin....

Pencuri kabel di belasah

geekz36 said...

bab tu depend pada situasi la. masing2 dah besar, blh pikiaq sendiri. =)

Entry terbaru: Tutorial Membuat Sticky Post di Blogspot
Entry terbaru: Promosi! Akaun Hotfile 6 Bulan Rm20 Sahaja

Entry terbaru: File Hosting = Domain ?

d_LA said...

huhu..dla cpt2 gi baca blog beliau..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pikir secara rasioanal..
tgk keadaan gak la....

Peri PiA said...

kat tmpt awam kena behave

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...