Nak Souvenier best?

SAYA CADANGKAN ...


Saya cadangkan nama HARIMAU MALAYA ditukar kepada
ONEKICKERS MALAYA ( kalau BM ?..)

sebab kickers tu melambangkan bolasepak.. dan one tu ala ala 1Malaysia la... Apa kata anda.. ada cadangan tak nak tukar nama tu?.. Atau nak stay je dengan nama Harimau Malaya yang dah gah tu.. Silakan hantar cadangan di sini.

Ben adakan segmen ni gara gara isu nama harimau Malaya yang kecoh selepas kemenangan Malaysia Lawan Indonesia di Piala AFF Suzuki 2010..

14 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ok gk name 2,,,garang...mcm nk gaduh ar lak,,hehe

Huszaini said...

kalau bm err... satu penendang malaya? hehehe.. betul ke? tak pun macam order air " Penendang Malaya SATU!!! hehehe.. jangan marah aaa tuan tanah...

Lulu caldina said...

Selamat tahun baru..
Semoga terus sukses dan berjaya dalam hidup yer..

CEPET said...

pada pndpt cepet better stay dgn nama HARIMAU MALAYA..antara sebabnya
nama harimau malaya nampak gah,garang dan berani..asal usul nama malaysia bukan ke MALAYA..dan tak perlula nak ikut konsep 1malaysia.malaysia adalah tanah melayu

Woofer Storm said...

lain org,lain la pendpat dia tu kn..ermmm

kai azmier said...

name besh kot.. macam team futsal plak kalu bace lame2..

ardinihumaira said...

hehe...
comel je dni rasa nama harimau malaya tu tak tuka takpe :D
malaya kan memang masa tu orang melayu yang berkuasa..aww

nur said...

shsy
erk
garang ke

nur said...

huszaini
lawak pula bila diterjemah

nur said...

lulu
same 2u

nur said...

cepet
a a setuju gak if kekal

nur said...

woofer
masing masing ada pendapat sendiri

nur said...

kai azmier
owh.. mcm futsal pulak

nur said...

dni
macam dah sinonim kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...