Nak Souvenier best?

Terima Kasih Mak LAGENDA MAHSURI

Siapa tak kenal Mak: LAGENDA MAHSURI?
Sila angkat tangan..

Sebenarnya entry ni nak ucapkan terima kasih buat mak Lagenda Mahsuri .. Sebab dah dapat hadiah mak yang diiposkan tu.. Terima Kasih sangat.. Berbunga bunga ni.. Dah sampai beberapa hari lepas tapi baru tiba kat tangan ini hari.. Entry ni dibuat kala teringat..

Mak, Takde gambo le.. takpe kan.. Tengkiu again.. Blom kenal diye..? sile la bekenalan ye.. Zass kan..

ALL ABOUT MAK dan ALL ABOUT LAGENDA MAHSURI

siapa MAK ni.. dah dia suh geledah dia.. meh nak geledah..

MAKANAN; dia suka spicy fud, tak minum banyak water
PANTANG: orang sentuh barang2 dia, pakai kain batik kecuali dalam pantang..(fenin ayat ni)
SETIA: pada sesuatu brand, setia menonton talkshow.. (oprah dah habis la mak.. mesti sedih kan)

*****2011#1 received

3 comments:

nub said...

wow..mahsuri...orang kampungku..langkawi..hahaha

Lagenda said...

Thanks nur kerana join..harap nur suka dgn hadiah yg x seberapa tu yea nur.

Thanks jugak sbb bagi mak backlink kat sini..

P/s : lain kali kalo ada lagi contest, mai la join!

ardinihumaira said...

teringat g langkawi masa tsunami dulu. uisk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...