Nak Souvenier best?

Bayi, Rempit dan Tahanan Polis.

~Kesian lak kat baby tu ye..

NILAI - Sepasang suami isteri yang membawa bayi mereka berumur 15 bulan adalah antara yang ditahan dalam satu operasi lumba haram di sekitar Nilai 1, Nilai 2 dan Nilai 3, di sini malam tadi.
Bayi yang masih kecil itu tidur dengan nyenyak di pangkuan bapanya yang dihimpun bersama dengan lebih dari 250 penunggang dan pembonceng yang ditahan dalam operasi oleh Ibupejabat Polis Bukit Aman itu, yang bermula dari pukul 9.30 malam sehingga 1 pagi tadi.
Ketua operasi, ASP Khuzir Abdul Majit berkata, pasangan suami isteri berumur 22 dan 20 tahun yang menunggang motosikal jenis Honda Ex5 itu meletakkan bayi mereka di tengah semasa ditahan polis.
"Polis terpaksa menahan dan menyita motosikal pasangan itu kerana penunggangnya tidak mempunyai lesen, dan motosikal itu pula didapati diubah suai,” katanya kepada Bernama di sini hari ini.
Satu ketika suasana menjadi agak kecoh apabila nenek pasangan itu yang berumur sekitar 60-an tiba, dan terus memukul serta memarahi pasangan suami isteri itu. Operasi itu membabitkan 12 anggota polis dari Bukit Aman, 109 dari Negeri Sembilan dan 18 anggota Jabatan Pengangkutan Jalan.

4 comments:

kay_are said...

lumba haram bawak bayi?? biar betul.. x sayang anak ke ape ni? ish ish

Mizz Dolly said...

Yes.. ade ace pasal isu nie tadi :)

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

kesian baby tu..
mukin kebetul lesennya baru tamat

Wassalam

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

subhanallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...