Nak Souvenier best?

JUARA MENTOR 2011.

Bakal diketahui tidak lama lagi ye kawan-kawan. Permulaan atau pembuka tirai persembahan MENTOR malam ni dimulakan oleh HUJAN .. Dengan lagu mencari konklusi. Konklusi apakah yang dicari tu ye?
Siapakah agaknya yang bakar bergelar JUARA MENTOR 2011 ni? Adakah Salma atau Ika ataupun Shiha.. Akhirnya kena tengok persembahan mereka juga baru boleh menilai dan mengundi ye tak. Macam tahun lepas JUARA MENTOR digondol oleh PROTEGE Ziana Zain. Memang tidak disangka juga yang Mohd tu berjaya bergelar JUARA.
Jadi, siapa yang bakal menjadi pilihan nanti. Kata orang tak kenal maka tak cinta.. Eh.. Tak tengok maka taktau siapa yang bestla kan...
Begitu juga dalam kehidupan sehari- hari.. Kalau kita tak tengok dan nilai kemampuan seseorang,macamana kita nak percayakan seseorang itu. Performance itu penting.. Atau, sanggup ke kita nak CUBA DAN JAYA.. kalau kita CUBA lepas tu GAGAL cemane ye?..

Kalau takut jatuh.. Jangan belajar berjalan!

MENTOR MENTOR MENTOR..
siapakah Mentor anda dalam hidup ini..

SOLOMOLO pilih Salma.. Lagi ?
Ummi Alesya dan BANTALBUCUK pun pilih Salma.. Rasanya bukan Salma kot.

10 comments:

solomolo said...

go Salma...


http://solomolo.blogspot.com/2011/05/bahang-mentor-5.html

Ummi Alesya Sofea said...

hrp2 salma..

bantalbucuk said...

saya sokong salma & shiha..iqa je tak..hehe

Jambu said...

Boleh tuju lagu ?

Video Gol Champion League Final 2011 .Barcelona 3 - Manchester United 1

belogkiter said...

salma the best

NAZRUL AZAT said...

shiha, yeeahhh

Citarasa Rinduan said...

salma..............

ZWAN SABRI said...

Sokong Shiha.. tp salma pown bole tahan jugak.. ;)

MySuaraBlog: KARAK, Berhantukah?

ainnoraini said...

kadang2 jer tengok mentor ni...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

salma...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...