Nak Souvenier best?

JUARA MENTOR 5. SALMA!

MENTOR tu yang menjadi cikgu.
PROTEGE pula adalah untuk anak murid atau pelajarnya..
Kenapa Tak letak nama MENTEE ye?

Apapun entri khas ini adalah untuk mengupdate JUARA MENTOR 2011 yang telah digondol dengan hebatnya oleh si JUARA la kan. Gandingan mereka berdua memang mantap.. Sungguh sesuai dan sebab itulah mereka berjaya membawa pulang hadiah yang menarik.

Dalam banyak-banyak MENTOR yang dah berlangsung selama 5 kali ni kan, siapakah PROTEGE yang paling berjaya? Bagi pendapat peribadi, suka pada JUARA MENTOR 3 (kalau tak silap, kalau silap sila betulkan), iaitu BLACK. Rupa bukanlah segalanya tapi adalah bonus la untuk seseorang. Black memang mempunyai vokal yang best dan unik. Oh ye, Fiq pun sedap juge..

Jadi, apa pendapat kawan-kawan dengan JUARA MENTOR 5 ni?
Keputusan dah muktamad.. Tidak boleh dipersoalkan lagi..

Jadi, kita cuma ucapkan tahniah kepada JUARA MENTOR 5..
siapa lagi kalau bukan .....
SALMA..

Markah Penuh: Salma-85, Shiha - 63, Iqa-56


Nyesal ke tak undi..?

-oh ye tahniah buat Norshila.. Dapat 1k tu...
LAGU SALMA DITUJUKAN KHAS BUAT "jambu"

6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

selamat satu bab

Wassalam

Miss Mirror said...

Assalamualaikum Nur...
I tak mengikuti Mentor musim kali ni, tp sempat jugak menontonnya td.. bg saya, Salma mmg talented, nice voice.. dan bertenaga.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

layak die menang...

miezaniera said...

rasenya salma mmg layak..best tu dpt 100 ribu huhuhu...

Mommy Fara said...

ouh, yeke? hehehehe...bru tau!

kayrul-shah said...

memang layak salma menang...mentor paling berjaya dalam semua musim rasanya Black...yang lain semua dah tenggelam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...