Nak Souvenier best?

Ce Teka Ce Teka...

Apakah bendanya yang bentuk bulat- bulat tetapi bukan bola.. Dan bergerabak gerabak tetapi bukannya keretapi.

Kalau siapa yang tahu jawapannya atau bagi siapa yang mahu mencubanya silalah berbuat demikian ya. Semoga berjaya mendapat jawapan yang tepat ye kawan- kawan yang budiman sekalian.

Sekali sekala test minda ni best juga la kan. Ashik fikir tentang kerja, belajar aja.. Mungkin menyesakkan juga buah fikiran. Makanya, jemputla sama-sama mengasah minda yang bijak itu..

Fikir-fikirkanlah ye kawan-kawan.

9 comments:

deqlis said...

rantai..

hehe teka je..:) sebab rasa rantai kan ada bentuk bulat2x dan tersusun geng2x dia menbentuk rantai..

Kakzakie said...

Tambah menyesakkan kepala adalah Nur. Kakak satu ofis tak dapat jawab, semua ketawa.....

bantalbucuk said...

patung ulat bulu..sebab kita pernah jumpa patung tu bulat2 dan cam gerabak..just guessing..hehe

Mommy Fara said...

tasbih? rantai manik? gelang mutiara?

err, dpt jwb ade hadiah ke? hehehehe!

Ija Zambry said...

bulat macam bola? ada gerabak macam ketapi? hmm... jin pakai toncet heheeee

SyUhAdA said...

erm..rntai or gelang manik la kot..hee~

.m y z. said...

ASAM JAWA YANG ADA GULA PASTU SIMPUL2 DALAM PLASTIK KAN KAN KAN? hehehe.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rantai la kot....

Kakzakie said...

Ha... kakak rasa jawapan Mommy Fara betul. Pernah keluar soalan ini dalam radio IKIM. Betul kan?.... tasbih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...