Nak Souvenier best?

Bikini. Nera jelaskan..

Macam-macam bila dah femes ni kan..

KUALA LUMPUR: Bekas pelajar Akademi Fantasia 9 (AF9), Queennera Francis Kitingon, atau Nera, 19, menjelaskan gambarnya berbikini seperti yang disebarkan di Internet adalah ketika dia menyertai pertandingan ratu cantik Miss Sabah Earth Malaysia 2010.
Kata Nera, dia tidak sangka selepas tersingkir daripada AF9 Sabtu lalu, dia terpaksa berdepan dengan kontroversi pertama dan terkejut dengan penyebaran gambar tersebut.
"Saya bukan berbikini sembarangan. Pakaian itu dikenakan pada pertandingan ratu cantik yang saya sertai pada tahun lalu dan mendapat tempat ketiga pada pertandingan tersebut.
"Terkejut juga apabila gambar-gambar itu tersebar. Apa-apa pun, maafkan saya jika ada yang berkecil hati kerana gambar itu," katanya.
Sebelum tersingkir dalam AF9, beberapa gambar Nera berpakaian bikini tersebar di Internet dan ia menjadi perbualan hangat di beberapa laman blog.
Sementara itu, Nera turut mencetuskan gosip apabila dikatakan sedang hangat bercinta dengan pelajar AF9 yang lain iaitu Azri atau nama sebenarnya, Mohamad Azri Abdullah,24.
Bagaimanapun dia mengakui bahawa terdapat bibit-bibit cinta yang berlaku di antaranya dengan pelajar tersebut dan Azri telah pun meluahkan perasaan terhadap kepadanya.

11 comments:

Anna Suzana said...

biasalah tu semua akan keluar ...hehehehe

qucachahir said...

normal lah..ada lah yang mendengki tuh..huhu

Lagenda Teragung said...

biasalh kehidupan sebelum berartis..xjga imej

Peri PiA said...

tak suka

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tak jaga imej..bila jd artis esok..sure bkl memberi contoh buruk pd anak muda kini

Mama Zharfan said...

me tak layan AF--so tak kenal :p

saiazuan said...

umat akhir zaman~

Citarasa Rinduan said...

tak layan students AF........
bukan tak suka, tapi tak serasi dgn cara kak ayu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

die pon masuk pertandingan...
layan kan jew la...
xkan xnak pakai...

Anonymous said...

Apa mau bising2??dia non-muslim n org sabah/swk mmg slu ikut ptandingan unduk ngadau (ratu cantik) tradisi dorg..apa mau komplen2..hmm..ni la ni fkiran da cetek~

Finie Ramos said...

hmm~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...