Nak Souvenier best?

Ke Bukit Bendera.

~Tak pernah lagi ke sana:


GEORGETOWN - Operasi perkhidmatan kereta api Bukit Bendera kembali pulih hari ini setelah kerja-kerja membaiki alat penjana elektrik koc selesai.
Pengurus Besar Perbadanan Bukit Bendera Datuk Lee Kah Choon berkata, perkhidmatan kereta api itu yang terganggu sejak petang Selasa lepas mula beroperasi 6.30 pagi ini.
"Operasi kereta api telah pulih dan kembali normal, kerja-kerja membaik pulih berjalan dengan lancar serta siap sepenuhnya,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Kerosakan kereta api itu dipercayai akibat pelanggaran objek di landasan yang mengakibatkan alat penghawa dingin dan pintu automatik gagal berfungsi. - Bernama

4 comments:

POSH76 said...

bessnyer gi bukit bendera

Jijahh @ f.k said...

dah penah pegi masa kekecik dulu ... teringin nak pegi nanti .. sama gak yang kat langkawi tu ..
ada je halangan nak naik cable car tu .. sabo jer ....

mizz_aainaa said...

xsabarny nk p lagi..
nak rsa keretapi baru plak..

nora said...

dah lam x pegi Bukit Bendera nih...mesti best kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...