Nak Souvenier best?

Tafsir Mimpi Tanam Pokok.

Pernah ke kawan-kawan yang bermimpi menanam pokok?.. Kat bawah ni hasil carian kat TAFSIRMIMPI dot wordpress. Bukan nya nak percaya pun. Saja suka-suka. Inilah kelebihan dunia global pada hari ini. DUNIA TANPA SEMPADAN. Hanya di hujung jari, pasti mendapat info tersendiri. Tapi, kenala panda mencari.. Silap hitungan jari, lain dicari lain pula yang didapati, maka sumpah seranah menghantui diri. Isk.. melalut pula.

Arakian kisahnya bermimpi menanam pokok pada suatu malam yang indah. Pokok amenda tah.. Tapi biasanya kalau mimpi ni berkaitan dengan apa yang dialami pada hari sebelum itu. Mungkin sebelum tidur tu terfikir nak menanam pokok.. maka minda bawah sedar pun mulala mereka cerita bawah sedar iaitu mimpi itu.. Macam-macam kan.

Kalau mimpi indah-indah bestla juga. Paling tidak gemar jika tidur diganggu mimpi yang kurang indah. Tentulah tidur tak lena.. Mandi tetap basah..


617. Mimpi duduk di atas pohon atau memanjat pohon : Akan mendapat kedudukan yang baik.

618. Mimpi menebang pohon sampai roboh : Alamat tidak baik dalam hal cinta.
619. Mimpi ada pohon roboh di atas bukit : Alamat akan turut pangkat atau derajat.
620. Mimpi melihat pohon tebu : Alamat rezekinya mudah.
621. Mimpi melihat pohon kurma : Akan memperoleh rezeki.
622. Mimpi melihat pohon delima berbuah banyak : Akan diberi harta dan kesantosaan.
623. Mimpi bercocok tanam tumbuh subur tanamannya : Usaha anda akan berhasil dan beruntung besar.
624. Mimpi menanam pohon asam : Akan menyesal dan kecewa.
625. Mimpi menanam pohon kelengkeng : Alamat baik akan mendapat kebahagiaan.
626. Mimpi bersawah ladang : Mudah memperoleh rezeki.

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...