Nak Souvenier best?

Macam dalam Filim.. Tapi Kisah Benar..

Dentuman bunyi batang kren yang terjatuh ke atas jalan daripada lebuh raya yang sedang dibina telah merosakkan sebuah kereta di Jalan Stulang Darat, Johor Baru. Cermin kereta itu pecah dan bumbungnya melengkuk akibat dentuman tersebut. Bagaimanapun, tiada kemalangan jiwa yang berlaku. - Foto SIN CHEW-mstar.

16 comments:

blog-tips-kurus said...

selalu terbayang perkara macam ni. memang dah ade kes la yek?! mujur semua selamat..

Cik Muda Sae said...

macam transformer plak..hehe~

♥Mrs.Eady♥ said...

scary!!!

::blog anak jawer:: said...

fuh...menakutkan...

-Yok mampir diluk = kenal tak makcik hajjah shitt al-wuzara tak gune ni...

Sofya said...

ermm takutnya tengok..ngeri la..

Kakzakie said...

Ya-Allah kakak selalu benar guna jalan ini baik yg atas mahupun yg di bawah. Ngerinya...

bantalbucuk said...

uish kat stulang rupanya..huhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nyaris xder kemalangan jiwa...

cik fa said...

ya allah..takotnya

THE LEKAT LEKIT STORY said...

ngeri walau takde kemalangan jiwa tapi terbayang mcm mana benda tu terhempap kat org yg ada dlm kereta

belogkiter said...

menakutkan betul.. bahaya sekarang ni.. kat jalan raya, bukan salah kita pun kadang kadang kita yang kena. minta dijauhkanlah

Mohamadazhan hjDesa said...

minta dijauhkan...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat tiada yg maut..teruknya

Ummi Alesya Sofea said...

alhamdulilah xde yg t'korban,dasyat betul kann..

yusri said...

dasyat betui

Peri PiA said...

takut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...