Nak Souvenier best?

AF9:Afif Tersingkir.

Kurang umphh la musim kali ini. Entah kenapa..
Sebelum ni pun bukannya kipas susah mati Akademi Fantasia pun. Tapi ada la juga yang menarik.

Buat musim ini.. agaknye siapakah yang bakal ke FINAL ye?..
Rasanya MENTOR 5 lebih mengancam..
Siapa sokong?..


Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini-liriklagudotcom-

4 comments:

SoLy SoLicious said...

sy lebih suka mentor zaman black.. heee

Liza @ Adzriel AB said...

rasa mcm Af kali ni tak best je..

toyolkiut said...

hehe..
i donno..
umah TK xde astro..

mamaqari said...

tu la af kali ni mcm x best jer=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...