Nak Souvenier best?

Cara Cara Memakan Kek Coklat

Nak makan kek coklat pun ada caranya juga ye?.. Mestilah ada supaya kek itu ebih enak daripada biasa!!,, Baca doa makan sebelum memakannya.. Pasti bertambah lazat..

Bukan nak share cara memakannya.. Ni nak share resepinya.. Sebab tampak mudah dan bergaya.. Rasa.. Rasakan sendiri la..

Berikut cara caranya..
tekan kat sini aja: Resepi Kek Coklat Mudah dan Lazat..
Tuan punye blog adalah seorang MR Mama ye.. Ala ala Cik Mat Gebu kita tu la...

Resepi kek Mr Mama ni senang je sebab sukat sukat pakai cawan.. Sesiapa takde penimbang tu boleh la cuba.. Apa lagi.. Jom Masak Makan!!!

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xmakan kek...
hehehe...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

tq sharing....kina suka makan kek tapi x reti masak kek!hehehehe...

Peri PiA said...

Ngap terus hehe

amirah said...

yg sukat2 guna cawan senang sket dari nak kena timbang bagai ...

cik nur said...

baru lepas mkn kek velvet merah hehehe
dan dimulakan dgn bismillah tuh yg bertambah sedap tuh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...