Nak Souvenier best?

Iklan Nuffnang

nuff

Iklan oh iklan, dimanakah kau.. Takmau datang melekat kat sini ye.. Takpe la.. Merajukla ni.. Wahai My Incik Nuffnang.. silala bagi agi Buffered Earning kat blog cabuk ni.. Sedihla takde BE..

Betul kata MZ haritu.. blog kecik kecik lagi banyak BE.. tapi blog ni.. xde pun BE nak melekat.. Camne ye tu.. Majukla.. Nak tukau yang ijau2 tu best tak?

Cubalah untuk setia dulu k.. Bukan pe.. kot tak layak nak dapat iklan pula.. Nah.. dah lari tujuan asal berblogging ni kalau asek mata duitan..Cubala untuk bersyukur dan Tolong Ingatkan Aku kembali tentang tujuan asal berblog.. Nak meluaskan prospek berblogging.. Nak meniaga melalui blog?.. Berniaga apa ye?..

5 comments:

zacky ~786~ said...

whoaa..
nk niaga ape ?? nasi aym ke ?? hehe..

(bile org lapau sedang berkata2) :P

s.y.a.r.q said...

nnt ade lah tu jap lagi yg melekat..sekali melekat mesti byk kan dpt :)

Cik Reena Tan said...

still xbpe mengerti dengan BE.. huhu! bleh explain sket tak? siyes xfhm.. haha! bil blog sy nk BE juga?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xpernah check benda2 tue...

ira-yoshida said...

apa yg penting berkongsi ilmu kat blog..(^,^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...