Nak Souvenier best?

Karam Singh Walia dan TV3

~Apa kisahnye dengan Karam Singh Walia ni ye?.. Ada kontroversi rupenya.. Dikatakan menghina orang Melayu? Macam tak percaya pula.. Karam Singh Walia kan ke seorang yang cintakan Bahasa Melayu.. Suka bila part dia bagi laporan lokasi tu, dia akan mengakhirinya dengan pepatah/ perumpamaan yang memang sangat jarang didengar... tapi memartabatkan Bahasa Melayu.. Pemberita lain ada ke wat camtu?

Selanjutnya kat Kosmo ye

PETALING JAYA - Sistem Televisyen Malaysia Bhd. (TV3) telah memulakan siasatan dalaman berhubung tindakan pihak berkuasa terhadap wartawan dan pengacara televisyen TV3, Karam Singh Walia.

Karam Singh sebelum ini dikatakan mengeluarkan kata-kata berunsur penghinaan terhadap orang Melayu.

Ketua Pegawai Operasi, Rangkaian Televisyen Media Prima Bhd., Ahmad Izham Omar berkata, TV3 memandang serius terhadap apa yang dilakukan oleh wartawan tersebut.

"TV3 akan menentukan tindakan lanjut setelah segala siasatan (berhubung perkara itu) selesai dijalankan," katanya dalam satu kenyataan di sini semalam.

15 comments:

Peri PiA said...

ade bace juge tadi

semoga dia tak mcm tu

Sidratul Muntaha said...

dah jdi pun..
semalma tgk berlambak video tu kat blog2..
huhu..
nasib laa..
spe suh mabuk
tpi org mabuk ni selalunya ape yg dia sembunyi tu tu ler yg isi perut dia.

amirah said...

dia mabuk...tapi bila mabuk akan cakap benda yg keluar dr hati la kut

BlueberrY CheesE said...

yeke? kata2 dia di mana ek..

J.M.R said...

TV3 kena berhati2 bhubung isu sensitif mcm nih..

J.M.R said...

TV3 kena berhati2 bhubung isu sensitif mcm nih..

salykin sobry said...

kecoh2

ardinihumaira said...

memang kecoh dah ni. habis la dia..

alexa yussida said...

baru nak siasat ke?lambat betolla tv3 nih

wmi said...

Tapi saya lagi bengang dengan orang kita yang marah-marah tak tentu pasal dan cuba tunjuk samseng. sapa yang tak tengok lagi video tu silah tengok di youtube dan carilah kebenaran. baca juga komen orang lain kat bawah video tu.

nur said...

pia
yep.. harap harap bukan camtu la

nur said...

SM
kalau dlm filim selalunya camtula..
ALL IN ONE

nur said...

Amirah
ramai org cakap camtu- kalau mabuk akan terkeluar segala isi hati

nur said...

bbcheese
banyak je.. ce cari kat u tube

nur said...

jmr
tv3 kene jaga reputasinye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...