Nak Souvenier best?

Siti Nurhaliza dan Tun Mahathir

Dah lama tak letak gambar... Ni nak share la berita tentang Datuk Siti dan mantan PM kita Tun Mahathir. Bila agaknya kan disiarkan rancangan ni. Teruja nak menonton.. Teringat pula pada Anita Sarawak (tak dapat gelaran Datuk lagi kan?).. Patut dah dapat tu...


TUN Dr. Mahathir ketika ditemu bual Siti Nurhaliza di Petaling Jaya semalam.


9 comments:

Rozuan Ismail said...

dua orang yang tershr dala dua arena yang berbeza..bila bertemu,masing2 mempunyia personaliti dan kehebatan yang tersendiri

Cik SHiNJU said...

Tadi baca kat BH online,program ni kuar kat Ria 12 Feb nt..9pm..

cik ciput said...

tok Det... =)

KizZ said...

Rancangan ni memang besh kot!

ardinihumaira said...

:) ct comey

Enh Ear said...

macam rancgn oprah

Syeeda Sobbihi said...

tok ti and tok det!

i likkkeee both of them.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dua2 lagenda...

Peri PiA said...

dlm metro semlm,tun ckp selesa ditemuramah dgn Tok Ti hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...