Nak Souvenier best?

Tak Lena Diulit Intan

Macamana nak paksa tidur?.. Tidur tidur ni boleh ke dipaksa paksa. Ada petua ke.. Pernah ke rasa nak tidur tapi tak boleh nak lena? Kena Intan juga yang ulit sampai lena ye..

Kena tidur juga sebab nak simpan tenaga untuk esok. Banyak urusan perlu diselesaikan. Maklum di Tahun Baru 2011 ni, macam macam dalam perancangan.. Di restuiNYA maka berjalanla ia.. Moga moga begitula.

Berbalik pada topik ni, ada orang cakap kalau tak boleh nak tidur, pura pura saja la.. Baring dan pejamkan mata.. Lama lama bolehla lena ye.. Takpun kira kambing lompat pagar. Haha.. Cemane nak kira kambing tu ye.. (musykil).. Nak makan kasi perut kenyang dulu?.. Cukupla minum susu.. Tapi dah habis stok ni..

Berlakon tido je la.. Pejamkan mata.. Mimpi Indah..

6 comments:

FieZaLieSa said...

de jugak petua..
pejam mata...pikir warna hitam..
sedar2 sok pg dh..ehehe..

iszieylyanziy said...

xdapet nk tdo awai,,ngeee

~♥ Mawar ♥~ said...

same je mcm sy.. incik tunang kita pun ada cakap, kalau takleh tido, pejam2 mata la.. nanti lena la.. last2 dok macam tu jugak. hehe..

nur said...

fieza
owh.. petua warne itam ye

nur said...

isziey
ngape lak..
kerje ke

nur said...

mawar
a a kan.. kalau mata tu dah liat nak wat camno

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...