Nak Souvenier best?

Tiada Hukum Khusus Bersanggul Tinggi

Boleh baca selanjutnya kat sini..

Tak pandai nak komen lebih lebih tentanh Hukum Bersanggul Tinggi ni.. Jadi kongsi je la bila ada yang menarik perhatian.. Ini antara petikannya.. Lebih baik baca sendiri di laman web tersebut ye kawan kawan...

Yang baik tu datang daripadaNYA...

^^^^^^^

APAKAH hukum perempuan bersanggul tinggi?

AWIN, Selangor


ALLAH menetapkan cara bergaul, berpakaian dan berhias yang terbaik di dalam al-Quran sama ada bagi kaum lelaki atau perempuan yang beriman... selanjutnya

7 comments:

Fatin Najwa said...
This comment has been removed by the author.
ArELeEz said...

oo.. leez pun ade baca psl wanita b'sanggul tggi nih. hmm.. thanks for sharin', ek?!

u got my tabik spring.. toing3..! see below's link:-

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2011/01/tabik-spring-toing3-p.html

noraim said...

thanks for saring :)

mOoN said...

thanks sharing..:)

even x suka ngan sanggul tinggi-tinggi ni but sebagai peringatan hari depan...

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

cuba baca atikal ini

http://hajiarshad.blogspot.com/2010/09/tudung-di-akhir-zamantudung-rahib.html

Wassalam

ardinihumaira said...

sanggul palsu tu yang tak elok. takat sanggul tak bagi rambut kua tak de hal.. yang tak elok lagis atu sebab niat... niat nak suh orang tengok bonjol rambut dia.. sanggul berpada2 sudah la. takkan sanggul sampai duk atas kepala lak hehe...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kecoh gak hal nieh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...