Nak Souvenier best?

BEN ASHAARI : CINTA MONYETKU ../ Traffik Mencanak

BEN ASHAARI

Nasihat buat semua: JANGAN BERCINTA DENGAN MONYET (hehe.. lawak je)..
CINTAILAH YANG SATU maka cinta itu akan tersebar dengan sendirinya..

Entry ini bukan untuk join segmen sebab takde cerita nak diceritakan tentang cinta spesis monyet ni. Cuma bagi yang teringin nak kongsi cerita, bolehla klik banner tu.. Rugi tau tak join.. Boleh tambah kawan, boleh bagi nasihat dan boleh baca pengalaman orang lain..


Yang nak diceritakan: Haritu ada join segmen Ben Ashaari tau.. lepas tu tengok traffik mencanak canak naik.. Kagum sungguh.. Kalau tak percaya cube tengok graf tu.. Ha.. takke tebeliak mata tuan blog ALL IN ONE ni.. Terima kasih BA.. Senyum sampai telinga...


Apa lagi.. join le ye.. pastu tengok amacam.. klik banner tu

9 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

wa..memang ramai ar,dulu pown syed penah jd mcm nie,sume coz abg Ben gk...hehe

gaung said...

memang tak disangkallagi.. kalau SEGMEN dari BA.. memang power r visitor naik

Ina said...

u tak join ker??

zacky ~786~ said...

lorr.. npe tak cerita ..!! hehe..
apa pn,, tahniah..

Zue said...

ok da join =)thanks ya...singgah kat blog sy..sudi join la

Amirah Yusof said...

btul2!!mmg mencanak traffic kalo join segmen ba..singgah sini dri belog b.a :)

z.u.n.a.i.d.a said...

dasat tol penangan BA ni!

strawberrycincau said...

bace cinta monyet kat sini...
sye pun join segmen nih...

wee...
http://sayetetapsaye.blogspot.com/

hazlin said...

tahniah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...