Nak Souvenier best?

HARI PEKERJA PUN KENA KERJA?

Kesian kat dia ye?.. Siapakah dia tu?..

Aku dah kerja kat sini, lebih kurang 11 bulan la .. masa awal2 aku masuk gaji sume sharp la... tapi lepas 4 bulan , dieorang mula wat hal.. gaji sampai setengah bulan lambat.. sampai member ofice aku sorang ni berhenti la.. lepas budak tu berhenti, gaji aku mula sharp balek la... tapi sekarang, perangai bengong dieorang datang balik... dua bulan xbayar..

Sebelum ni, aku pernah gak wat entry pasal ni... ramai yang cadang kan supaya aku wat pengaduan kat jabatan buruh jerk... aku pon xtau la.. lom wat keputusan lagi... kalau ikut undang2 rasenye memang patut kut aku wat aduan tu... ngan SOCSO n KWSP aku dieorang xcarum...




ni la dia:http://topimagine.blogspot.com/

2 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

moga Allah permudahkan segala urusan nur

SELAMAT HARI PEKERJA

Wassalam

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ceroi pon kerja gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...