Nak Souvenier best?

Temui Saya "Salleh Yaakob" bukan Vanidah Imran.

Sekejap lagi jomle menonton Salleh Yaakob dalam Nona. All time favourite pelawak kan. Si Johan tu pun dapat bakat seni dari keturunan Salleh Yaakob tu.

Rata-rata orang cerita tentang MAHARAJA LAWAK. Agak ketinggalan juga la pasal tak langgan Astro yang siarkan rancangan MAHARAJA LAWAK tu kan. Kawan-kawan mesti ada yang menonton rancangan tu.. Banyak blog yang cerita tentang MAHARAJA LAWAK ni. Macam-macam penyokong yang ada.  Dan akhirnya tengok kat internet ajela.. Terima kasaih bagi mereka yang sudi letakkan video. Sambil blogwalking boleh layan ye..

Eh tersasul... Sebenarnya, haritu terdengarla kat SinarFM yang Salleh Yaakob ni menyanyi lagu omputeh. Hmm.. Maklumla, jarang-jarang buka radio.. Itupun dengar masa tumpang kereta kawan.. Sedap juge dia nyanyi.. Tapi tidakkah merosak lagu?.. Erk.. Mari pandang dari sudut positif.. Untuk menghibur..

5 comments:

Chegu Zubir said...

saleh yakob jadi pengacara nona kew???

s.y.a.r.q said...

tu lah.teringin nak langgan astro mustika tu. RM 12 sebulan :D

zacky ~786~ said...

salleh yakob terbaik !!

.........cP~ said...

salam.

tak faham entry ni. ke saya je yang slow?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saleh yaakob mmg best.dia kan pelawak .nyanyi mmg menghiburkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...