Nak Souvenier best?

Kecewa dengan pendapatan yang sedikit..

Jom Armie dari http://anuarsalmiah.blogspot.com/
Nick Irfan dari.. http://nickirfan.blogspot.com/
dan
encikReza dari http://encikreza.blogspot.com/

Jalan jalan di tengah malam....

saya mahu iPad dari blog MySuperKids
My Umi is the best, and I love her so much...
I love Umi so much, as she has taken care of me with so much love, dedication and sacrifices all these years... She was never away from me for more than a day, until she had to go outstation when I was 2 years old. She would tuck me to bed every night until I fell asleep, soothing me with plenty of bedtime stories. She would teach me the ABC and the alif ba ta to make sure I will become a clever and knowledgeable girl.
It will be fantastic if I can win the iPad for Umi, so that we can share more of our loving moments together.

Saya Mahu Business Tips dan iPad Dari Blog MySuperKids
Minat saya untuk menjadi seorang peniaga (kalaupun tidak bergelar usahawan) tidak pernah mati dalam diri saya. Saya bermula menjual rantai dan cincin manik yang saya buat sendiri sejak umur 11 tahun hinggalah menjual Tupperware dan Nutri Metic sebelum saya bekerja sepenuh masa.

Setelah 3 tahun bekerja makan gaji, keinginan untuk kembali meneruskan minat dalam perniagaan kecil-kecilan terus hidup dan subur dari hari ke hari. Apatah lagi bila saya mendapat mesin jahit dan bermacam idea bermain di fikiran saya. Cuma masa membataskan impian itu terlaksana. Masa saya perlu diuruskan dengan seoptimum mungkin untuk saya berjaya dan tidak terbabas menguruskan bisnes.


Saya mahu pendapatan lumayan dari blog blackmountain ini
Sebelum ini, saya paparkan ManggaAd, tapi kerana kecewa dengan pendapatan yang sedikit (RM 0.07 sahaja setelah sekian lama), saya bertukar kepada Nuffnang, teruja dengan blog-blog lain yang memperoleh BE yang melimpah ruah. Tapi saya tidak sedar bahawa
blog2 tersebut, ramai pengikut, sebab itu BE banyak.

Oleh sebab itu, saya akan mencuba lebih gigih untuk memasarkan blog saya ini melalui pautan kepada Facebook, pautan kepada pertandingan online dan juga 'blog-hopping'.

-Melayan baca entries kat atas tu memang menaikkan semangat untuk terus berblogging..
Kawan-kawan time ni buat apa ye?..

ALL IN ONE

KLIK UNTUK HADIAH iPAD PERCUMA!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!



2 comments:

Myvitrd said...

Jangan kecewa bro.. teruskan usaha..pasti ada jalan

Unknown said...

nur... saya blur.. sorry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...