Nak Souvenier best?

Bruno Mars !!!!


DULU, sebelum menjadi terkenal seperti sekarang, lelaki kulit hitam yang meninggalkan bandar Hawaii kerana berpendapat muzik tidak dapat berkembang di sana pernah menjadi penipu demi sesuap nasi.

Waktu meninggalkan Honolulu, Hawaii dan menjadi gelendangan di bandar besar seperti Los Angeles, dia tidak punya cukup wang untuk membayar sewa rumah. Jauh sekali bermewah. Justeru untuk memastikan dia bernafas pada hari-hari seterusnya, harus ada pengorbanan yang dilakukan.

"Pengorbanannya adalah menjadi penipu. Saya memberitahu pada pengusaha sebuah kelab bahawa saya adalah seorang DJ.

"Lalu saya berjaya menjadi DJ di kelab tersebut. Namun ia tidak lama selepas mereka mengetahui sebenarnya saya tidak pandai menggesek cereka padat pun, jauh sekali menghiburkan pengunjung sebagai seorang DJ profesional," katanya sambil ketawa mengenang kisah lampau dirinya.

Dia, Peter Gene Hernandez atau dikenali dunia dengan nama pentas Bruno Mars, tahun ini baru mencecah usia 26 tahun. Tapi sudah jauh dia berjalan. Biar hanya mula terkenal pada tahun 2009, namanya melambung tinggi, apatah lagi portfolionya sebagai seorang komposer kemas bersusun dengan menjadi tulang belakang penyanyi berprolifik tinggi seperti Brandy, Adam Levine, Flo Rida serta Travie McCoy.

Mars kemudian semakin menjadi sebutan ramai apabila dinobatkan sebagai Vokal Lelaki Terbaik menerusi lagu Just The Way You Are dalam anugerah Grammy yang lalu selain dicalonkan untuk enam kategori lain dalam anugerah yang sama.

~Minat BRUNO MARS tak?

13 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sgt minat...
:)

::Budak Degil:: said...

oh suka betol lagu just the way u r tu..hehe

ehda said...

minat !!! besh suara dia ^_^

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

jangan lepas ni dia cerahkan kulitnya pula

Wassalam

ZWAN SABRI said...

suka dengan lagu2 dia..
best2.. ;)


MySuaraBlog: Jom Kesan Kehamilan Cara Orang Dulu2

nur said...

tuan haji..
macam Michael Jackson pula nanti..

Shafawi Hamzah said...

Bruno Mars nk dtg Malaysia..yeah :D

Qaseh dalia adelia said...

tak minat sgt artis omputeh haha

niesz said...

niesz minat lagu2 die..best2!

::p0t pEt iLa:: said...

sgt minat!info yg menarik!

Akeyla Azmey :) said...

Weeee , ah fookin lof him :D Hahaha

Saffrina Ropiee said...

SANGAT SANGAT SSANGAT SUKA DIA NI ^^

Hafzan Sarah said...

suka lagu dia yg tajuk Grenade

entri terbaru: Mengapa Bunga Raya Dipilih Sebagai Bunga Kebangsaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...