Nak Souvenier best?

Cantik Itu Subjektif Ke?..

~Betul ke cantik itu subjektif? Kecantikan sebenar adalah terletak pada mereka yang menilai kecantikan itu..

Antara Erra Fazira, Maya Karin dan Vanidah Imran.. Siapa yang paling cantik?..

Bak kata Erra.. seperti berikut..

Memegang prinsip keterampilan seseorang wanita perlu dijaga, maka atas faktor itulah wajahnya tetap kelihatan jelita.

“Setua mana pun seseorang itu, keterampilan hendaklah dijaga tetapi ia perlulah sesuai dengan diri seseorang. Bagi saya, pakaian mencerminkan peribadi seseorang itu. Jadi kecantikan dan penampilan amat penting kerana orang luar akan mentafsir diri seseorang itu berdasarkan apa yang dilihat.

Jadi, kesimpulannya penampilan yang menarik itu lebih penting.. sebab kalau cantik pun tap kurang menjaga penampilan.. tak cantk juga kan?.. Ada yang tak setuju?


7 comments:

Sumijelly said...

yer sokong...

kalu luaran jer chantik tp dalaman tak chantik pun tak guna gak..........

Sumijelly.com

::Budak Degil:: said...

cantik biarlah dalam dan luar...tu baru CANTIK namenye..hehe..try tgk cite TRUE BEAUTY kat astro 711.. :)

JunAina said...

setuju...setuju...
penampilan perlu dijaga, walapun kita tak cantik tetapi pandai jaga penampilan sejuk je orang tengok...

Mommy Fara said...

cantik itu mmg subjektif....lain org lain pendapat....erra fazira mmg ctk....tapi kite tak pnh lg tgk die tanpa solekan...atau mgkin tgk die baru bgn dr tdo...mgkin comey....mgkin buruk. sape tau? takde sape pun tau....

kening yg halus dan nipis...klu tak ditebalkan dgn pensil kening, ctk tak?

first impression mmg penting. tkot to rg kate pe lak kan? tp 2nd impression lagi penting, sbb org akan nmpk luaran dulu....bru hati...

klu luar ctk, tp dalam busuk? sape suke?

heheheheh....

Rozita said...

jawapan dia dan...hahaha..jgn marah aa...

sgt betul subjektif tu..terpulang pada individu..

Peri PiA said...

cantik kat mata yg melihat

amirah said...

betul2...subjektif sgt..trpulang pada individu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...