Nak Souvenier best?

Tipah Tertipu? Brand Race?

Memang tertipu bila baca Kosmo tu.. Baca tajuk je... Pertarungan jenama tambah hebat. Terusla laju je nak baca. Dalam minda ni dah tentu terbayang jenama pakaian ke, jenama perfume ke, jenama beg ke.. Manala tau kot-kot jenama-jenama hebat ni masing-masing berebut nak mengetengahkan barangan dengan adakan jualan murah ke...

Jadi bila Tipah Tertipu ni baca isi kandungannya, memang sungguh tertipu la kan.. Rupanya tentang perlumbaan/ race.. Yela tentang F1 tu.. Maklumla pasukan Lotus Renault baru je barjaya dapat naik podium. Sebelum ni, (sebelum bergabung)- tak pernah la kan.

Ye, pasukan Renault dan Lotus bergabung- lalu berjaya la... Jadi, tak rugi la Proton melabur eh.. Malaysia melabur dalam arena perlumbaan terlaju nombor satu dunia ni kan.. Formula One..

Kawan-kawan ada tak yang pernah g tengok 'live' perlumbaan kereta kat litar Sepang tu?.. yang official punye la. Best tak?.. Tang mana yang bestnya.. Ce cerita.. (Kalau takat lumba motor tu, biasa je nampak mat-mat rempit merempit..)
*
Eh, Tak rugi ke?..

2 comments:

lenloy said...

Dari blog encik Ben...salam kenal..

Mommy Fara said...

mahal....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...