Nak Souvenier best?

PERLU TAK SHOUTBOX??

NAK TANYA PENDAPAT KAWAN-KAWAN..

PERLU ATAU TAK TUAN BLOG ALL IN ONE NI LETAK SHOUTBOX?

Silakan bagi pendapat kawan-kawan ye.. amat dihargai,,,

*dibuang saat serangan Malware haritu..

14 comments:

fasha said...

perlu :)))

atty's said...

kty lak tak suka letak shoutbox..sbb ramai sgt org buat iklan ..

terpulang pada masing2 ler.

Mawar Merah said...

Perlu dan tidak perlu. Terpulag kpd tuan punya blog (^.^)

|| NaFiRaa || said...

kadang2 berguna jugak shoutbox tuh.. leh tinggalkan pesanan penting kt situ..:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

depend la...
dulu pernah buang sebab ade org xpuas hati...

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

perlu juga

Wassalam

Lagenda said...

Bg mak perlu wlupun masih mgharap kwn2 tinggalkan jejak di n3 mak.
But, terpulang lah pd kehendak masing2.

Ada yg suka ada yg x suka.

Rozita said...

perlu sbenarnya tapi setuju dgn pendapat atty's..

puanbee said...

bg bee pun perlu , tapi bee lebih suka kalau tinggal komen di tempat komen

Mommy Fara said...

org kate....tepuk dada tanye selera...x de kepentingan pun....tp letak pun, ok gak...

mamaqari said...

mama rasa perlu..sebab kadang2 ada yg suker tinggalkan komen kt shoutbox..senang skit nk melawat diorg blk..btl x?

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

sy dh lame buang dah,,, huhu ,, alasan sbb malas nk BW ,, lgpun niat nk menulis bukan kaki tggl jejak nk suh org dtg blog2 ,, spe suke bace juz dtg,, kalo x suke x yah dtg ,,

for me,, annoying utk shoutbox

kasihredha said...

saya tak letak sebab ramai yg buat iklan & cakap yang tak senonoh..

kay_are said...

ikut ske je nak letak ke x =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...