Nak Souvenier best?

Cara Lukis Kartun Kertas..



Comel tak?.. Comel kan.. Memang kreatif ni.. Teringin nak buat sendiri?.. Yang COMEL ni siap ada entry mengajar camne nak buat katun-katun macam gambar tu..

Kalau visit SICOMEL ni memang kawan-kawan yang berminat pun boleh buat sendiri kartun-kartun yang macam tu.. Sesuaile bagi mereka yang nak mengasah bakat seni tu kan.. Sesungguhnya tuan blog ni takde la bakat seni. Langsung.. Boleh letak perumpamaan TANGAN KAYU la ye..

Tapi, memang suka tengok benda-benda yang cantik, comel macam ni kan.. Ada antara kawan-kawan yang pandai melukis?.. Memang kagum dengan anda yang pandai lukis-lukis ni.. Yela, tak semua dianugerahkan bakat sebegitu..



3 comments:

shah-kayrul said...

aku tak de bakat nak lukis kartun...huhuhuhu

LINA said...

huhu~ saper lah buat tu kan?? hahah ^^

Mais said...

comel laaa,,,,
nk try blh ker???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...