Nak Souvenier best?

Bermula dengan angan-angan...


Semua orang punya impian, punya angan-angan, punya kemahuan dan kehendak yg kadangkala tidak terjangkau di fikiran utk kita merealisasikannya. Tapi bermula dengan angan-angan itulah, baru mewujudkan satu wawasan! Sebagaimana orang lain, saya juga tentunya ingin menjadi seorang ibu yg hebat untuk anak-anak saya sendiri. Walau tak sehebat ibu-ibu lain yg berkerjaya ataupun bergelar surirumah sepenuh masa, yg dapat melayani anak-anak disetiap masa, menyediakan makanan setiap hari, bermain dan melakukan apa sahaja aktiviti berharga dengan mereka, namun saya tetap akan cuba dan terus mencuba yg terbaik demi menjadi ibu dan ratu di hati anak-anak!

~Apa impian kawan-kawan?.. Impian harini adalah untuk membuat donut.. Sehingga berjaya?.. Hehe.. tengokla hasilnya nanti. Kalau ada kejayaan, pasti akan ditempekkan gambar...

Azam 2011 macamana?.. Dah ada yang dapat capai?.. Atau masih dalam proses?.. Atau masih dalam buku?(tulis je.. buatnye.. nanti dulu lah.. hehe)

6 comments:

shahjiehan said...

wah..nk donutt!!! laparnyaaa!

atuk said...

Assalamualaikum Nur

agan2 saya nak tenguk donat yg nur buat......
saya tunggguuuu

Wassalam

Anisa Hang Tuah said...

nak nak nak
donut!!

JunAina said...

angan2 saya nak ambik cuti 2 minggu, duduk rumah jadi surirumah...

urus anak2 kesekolah dan tunggu suami pulang dari kerja...hehheee...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

angan2...
perlukan usaha...
baru jadi...

Doctors in India said...

Thanks for knowing exactly when to tell me what I want to hear, when I want to hear it the most.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...