Nak Souvenier best?

SAYANG ROKOK!!


image

1. Sila letak banner diatas ni ..

2. Tajuk : AKU BENCI ROKOK dan linkkan ke entri ini ..

3. Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ? Mesti lebih dari 100 patah perkataan ..

4. Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok !

5. Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini .


Sayang sama ROKOK..
Sebab.. rokok tu BEST..
Sedut sedut.. Telan asap.. hembus asap..
sedut lagi asap.. sedaaaap...
Yang disekeliling tengok pun BERASAP!!!

Nak merokok boleh..tapi cuba ikut langkah ni..
sediakan tabung..
katakan sehari sekotak rokok= rm9.oo
kalau seminggu x7=rm 63
sebulan x30= rm270
lumayan kan?.. so setiap kali beli rokok.. jumlah duit yg sama masukkan dalam tabung tu.. lepas sebulan tengok hasilnya.. boleh kalah pendapatan dari nuffnang- hehe..
~selamat beramal


Boleh juga baca ROKOK DISINI dan DISINI

14 comments:

Rozita said...

cett... ini bukan utk segmen ni la...salah segmen ni...hehe..

c-tea said...

hahaha..suka yang warna purple ni....sokong 100%

☀ Izzaty Hedry☀ said...

???.. ati silap segmen kA??:d

mocha pearl said...

erkk...huhu...skang rokok dah RM10...plus lagi RM30 means sebulan Rm300 fuhh...leh makan tuk sebulan... :)

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Datang dari blog abg ben =)
Baik punye sarkastik. Hehe..

Jom terjah:
AKU BENCI ROKOK

Hazrina Erin said...

betul ke segmen aku benci rokok ni?^^

jom singgah (;
http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/03/aku-benci-rokok.html

nick_riena said...

hohoho..nice comment la...baik nye perli ni kot..hehe

Eyqasara said...

huish... siap bagi tips.. ape kate wat tips berhenti rokok... baru okey maaa... hihihihi... but! nice entry... laen dari yg laen lak.. hihihi...

sipencari said...

ha.. betul betul tu .. suka bc kamu punya jawapan .. nice job .. suka suka

apa nk tau apa sy kata .. emm meh la .. kecil tapak tangan ... perik nasi saya tadah kan .. leh masak terus .. hehehhe ,, meh meh meh

apa .. jngan lupa follow .. jap ekk ... ok dah siap ..

ok la .. good luck happy blogger..
sayonara

Mek Norfa said...

betul2.. suka part yg last skali tu..

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Nice one :)

♥ Putri ilyanie ♥ said...

urm.. betul tu... dari buang duit beli rokok baik simpan duit tu..
meh singgah baca sini...

http://putrilyanie.blogspot.com/2011/03/aku-benci-rokok.html#comments

Gen Fujita said...

Rokok sekotak RM10? Terlalu mahal? Hisaplah rokok gulung. RM10 sepaket, tahan 2 minggu, sebulan cuma belanja RM20 je, tambah le sikit beli filter, wrapping paper, baru berapa ringgit. Cincai-cincai RM30 je sebulan. Ha ha ha...

Aghhh, tidakkkk, aku telah mengajar orang merokok. Yeaaghhhh... Hmm...

Lulu caldina said...

Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...