Nak Souvenier best?

Kalau dah tertulis ajalnya disitu..

~Kalau dah tertulis ajalnya disitu...
Alfatihah.

PASIR MAS - Seorang suami hanya mampu mengalirkan air mata selepas tidak sanggup melihat keadaan jenazah isterinya yang menemui ajal dalam keadaan mengerikan selepas dirempuh sebuah kereta semalam.

Limah Yusof, 74, ditemui mati dengan kedua-dua kaki dan tangannya hancur manakala kepala serta tengkoknya pula parah dalam kejadian pukul 8 pagi di Kampung Gaung, Tendong dekat sini itu.

Kemalangan itu turut mengakibatkan sepupu Limah, Aminah Hassan, 58, cedera parah. Dia kini dirawat di Hospital Raja Perempuan Zainab (HRPZ II) Kota Bharu.

~Teringat pula cerita Final Destination tu kan.. Kawan-kawan pernah tengok tak?.. memang penuh suspen. Dah edisi ke berapa ye.. Empat atau 5? Ada lagi tak sequelnya selepas ni?

15 comments:

iz said...

final destination biase je..cube tgk saw..wuisy..

noraim said...

ALLAHuakbar! hari neh saje dah yk berita kematian sy terima. rasa xleh terima dah.

nadya e-man said...

a'ah la...saw lagik dasyat...

LyNn'Azlina said...

macam2 kematian yg mengerikandengar sjk akhir2 ni..seriau rasa

liana said...

takut la tgk Final Destination tuh..seram jer..tgk cecelah jari jer..hehehe

toyolkiut said...

al-fatihah..
mmg benar, klau dh ajalnya d takdirkan begitu, begitu la jadinya..

Citarasa Rinduan said...

salam takziah utk family arwah..
semoga arwah dimasukkan dalam golongan orang yang beriman

PS: kita tak tahu bila HARI kita?

SoLy SoLicious said...

takziah..
Al-fatihah utk arwah..
Semoga roh dicucuri rahmat

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

Al Fatihah

Wassalam

Atsuko Ichirou said...

final destination??
part4 kot??
hehe...
ke...dri sndri dh outdated?
huhuu

Solihin Zubir said...

takziah..
Al-Fatihah..
smoga kita semua mati dlm keadaan baik2 saja.. insyaAllah..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

al-fatihah...

eelobor said...

memang berita semalam banyak yang pasal eksiden....risau gak kekadang

Mama Zharfan said...

al-fatihah..

me tgk final destination (I) ajer...sbb ngeri so tak sanggup nak tgk yg lain..me spesis penakut heheh

kay_are said...

ish ish.. tragik gile kejadian tu.. innalillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...