Nak Souvenier best?

Gambar: Miera Liyana ?

Kalau la gambar Miera Liyana tu macam ni kan best.. (Apa pun dia dah mohon maaf dengan alasan tidak sengaja ).
Dan tahniah buat Irma Hasmie atas Hijrah nya itu. Harapnya bukanlah mengikut trend tapi lahir dari hati.. Kita pun harapnya dapatlah sama-sama berhijrah ke arah lebih baik.

-Mengikut jejak langkah Wardina safiyyah ni.. (oh ye.. kawan-kawan dah baca ke tentang WARDINA SAFIYYAH DIDIK ANAKNYA?)

(Gambar dari Ohbulan.com)





13 comments:

alexa yussida said...

cantiknya irma...moga2 kekal hndaknya....cantik sgt..miera liyana?tak kenal pon..kenal2 lps kecoh gmbr half naked tuh..

::Budak Degil:: said...

sweet betol irma an...

hanim azhari said...

santek irma..i loooiikkeee ;)

NadiRah said...

suka2!!!

Naddia said...

die ade mirip saye laaa

AMMAR YASIR said...

Cantiknya Irma

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cantik..mmg dia dah pki tudung ye?dulu dia pki dlm cerita ramadhan ngan zed zaidi...cantik sgt.

hoyahadis said...

alhamdulillah..sweetnye Irma..

Hafzan Sarah said...

Alhamdulillah..harap2 berkekalan.

Miera liyana mohon maaf dengan alasan TIDAK SENGAJA??hahah..ape kes budak tu

entri terbaru:
Mana Nak Beli Tetikus ni?

Kepada Manusia yg Suka Pakai Ledging

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Alhamdulillah..

Siapa kata dgn bertudung tak bule nak berfesyen..?malah lbh menarik..kesopanan itu yg akan lbh menyerlahkan keayuan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berubah ke arah yg lebih baek...

Mommy Fara said...

alhamdulillah dan tahniah di atas penghijrahan...diharap, penghijrahan tu dptlah bkn aje kepala dan rmbt tp juga susuk tubuh.....(sy nak berhijrah...nak ikut trend - trend mengumpul pahala!)

Gen Fujita said...

Oh Irma, aku dari dulu dah angau kat kau masa zaman kau cuma pelakon drama biasa je lagi. Ha ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...