Nak Souvenier best?

Orang yg wat "crush diet" la..


1. Orang Malaysia ni suka sangat wat "crush diet"
Bila dah terasa badan berat, kite pun mula la excited nak turunkan badan TAPi yg jadi masalahnye, tekad tu takde..takat cakap kat mulut je nak kurus la tp usaha tak mau..Lepas tu berharap untuk turunkan 10kg dalam sekelip mata sedangkan masa sendiri menternak badan sampai naik berpikul2 kilo beras tu takde lak kisah..So, hentikan wat "crush diet"..kalo anda amik masa mungkin more than 5 years to gain current weight, why not you try to lose ur weight in 1 years not in 1 day or 1 week or 1 month..Percaya lah..orang yg wat "crush diet" la akan naik berat 2 kali ganda dari berat yg berjaya diturunkan...

~Artikel yang bagus bagi mereka yang nak memahami cara sebenar untuk diet. Betul kata tuan penulis, kebanyakan nak cepat.. jadi ambil jalan pintas dengan terus tak makan. Hasilnya memang cepat juga tapi memudaratkan. Tersilap langkah boleh jadi terbalik pula.. Terus naik berat badan berkaliganda dari yang asal.

Sama-sama fikirkan dan amalkan yang sebetulnya.. Nak baca lagi.. Ni dia:

4 comments:

iz said...

puasa sunat insin khamis..sonang..hehe..kawal pemakanan..

elianesuriane said...

lari topik skit..
tp still sal diet..
sgt x suke klo org tu dh krus tp perasan nk diet..

ardinihumaira said...

dni diet hampeh. uwaaaaaaaa

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan mudah nak diet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...