Nak Souvenier best?

Terjun Bangunan..[Gambar]

~Tengok gambar je.. Katanya tertekan sebab masalah keluarga dan cinta..


DETIK-DETIK mencemaskan ketika seorang gadis cuba terjun dari tingkat tiga pusat beli-belah KB Mall di Kota Bharu semalam.

13 comments:

DIDOT said...

sabo jek la..x ingat Tuhan ke die nei???..ish3..

Kakzakie said...

Iman setipis kulit bawang
Kena bajai agar semuanya seimbang
Hidup mana tak ada ujian
Jadikan ia sebagai pedoman

zahidah dihaz said...

dah puas hidup agaknya...


New Entry: Bertemu kerana Allah

♥ Mrs.Eady ♥ said...

takde akal ke?hurm...

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

buat pengajaran kita semua


Wassalam

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

buat pengajaran kita semua


Wassalam

baincardin said...

kita doakan yg terbaik semoga diberikan petunjuk dan hidayah, amin...

Naddia said...

sian gak kat die kn..ntah da sedih sgt da tuh. pegangan iman tak kuat.. tp bunuh dri memg tak leh laaaaa..byk lg care len nk release tensen.

kalo sy tensen sy amek bantal dan tdo. bile bukak mate sume da kmbali ceria giitteeeww. haha

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

hurmm, susah nk ckp cmini -__-

ALL IN ONE terselit kat sini :)

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/bunuh-diri-apekah-trend-skang.html

Fauzan 'Jahn' Abas said...

as salam...

hmm, kot yelah pegangan iman tak kuat pun...

org kafir pun fikir 2, 3 kali nak terjun... dia relax je...

selain daripada iman tak kuat.. memang dia tak betul kot... heheh... bergurau... dia tak dapat kawal perasaan, berlapik sikit...

Qaseh chenta said...

sia2 jer klu mati bunuh diri tue,xbau syurga....

isma said...

klu aku bia je... nk mati sgt.. menyusah kan org... kurang prhatian xsemestinya bunuh diri... solat la... beribadah la... bia iman ada n boleh bantu hidup kita.....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

subhanallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...