Nak Souvenier best?

Jangan kedekut!


Kalau dapat iPad ni memang cun lah sangat. Semakin rajin aku study. Orang kata, semua jadi mudah dengan teknologi. Memang mudah sangat-sangat, orang lain datang kelas bawak nota dan buku banyak-banyak, aku pulak bawa sekeping iPad.hihi. Lagi satu, masalah aku yang selalu lupa bawa nota yang betul mungkin dapat dielakkan sebab semua dalam iPad. Lepas tu nanti aku jadi pangkalan data nota kelas pulak tapi takpe dengan teknologi dan kemudahan yang aku ada, aku tak kedekut nak kongsi sama. Feel free to see me for the notes guys. Haha.. Sharing is caring. Am i right? =)


~Up to date kalau ada gadjet-gadjet ni?.. Mestila kan.. Asal ada je yang baru kat pasaran mesti nak grab satu.. Itu kalaulah duit macam air.. bagi yang tak berkelayakan ni.. tengok je la.. baca je kat blog orang-orang yang dah guna tu.. Tumpang hepi..

Kalau nak ikutkan.. gadjet terbaru pasti takkan habis punye.. mesti tiap hari ada je idea yang mendatang.. tak mustahil kan..

Oh ye.. jangan kedekut ILMU ye.. ilmu BAIK yang disebarkan akan dapat pahala..

4 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

kupon Mc'D pulak! makan smpai lebam! hahaha :)


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/kupon-mcd-pulakkkk-free.htm

Nancypoh said...

nak rasa juga guna ipad ni..huhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pahala berterusan jika ilmu nieh kite share...

Doctors in India said...

Amazing amount of great, actionable advice. I will keep coming back to this for a while to try and implement many of these! Thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...