Nak Souvenier best?

Siapa Mohd Rashidi? Ben Ashaari?


Masa tengah blogwalking, maka terpandanglah imej kat atas tu..

Soalannya undian tu... berbunyi begini:

Siapakah blogger terkenal & terhangat masa kini..
  • MohdRashidi
  • Ben Ashaari

~Sememangnya tak kenal siapa mohdrashidi itu. Belum nak google. Bila dah siap entry ni nanti baru nak g mencari siapa MohdRashidi yang dimaksudkan. Atau ada sesiapa yang nak mencadangkan siapakah dia?..

Kalau Rashidi Ishak tu tau le.. Suami kepada pengacara Nona TV3. Siapa lagi kalau bukan Vanidah Imran yang berkarisma.. (Eh, orang perempuan boleh ke digambarkan dengan berkarisma?...)

Minum petang harini?.. Minum kat mana?.. Dalam kereta?.. Dalam train? Dalam kapalterbang?(wow).. Atau kat rumah aja?.. Menunya apa ye.. Teringin nak makan makaroni goreng versi Cik Mat Gebu.

~Kawan-kawan vote siapa ye?.. Siapa lagi terkenal antara dua orang ni?..

6 comments:

afuan shah said...

hahahha...
pempuan bole jadi karisma..
Karisma Kapoor...:)

Atsuko Ichirou said...

tak penah kenal pon dorg berdua tu...hehee

Gen2Merah said...

sapa lah Mohd rashidi tu ya.. ngeee~

Adzriel AB said...

tuan punya blog tu ke?

azzey said...

Dh lama x mkn macaroni..:)

zahidah dihaz said...

kalau ben saya kenal, tapi yang sorang tu tak tau sapa...hehehhehe

boleh je perempuan berkarisma...


wah...nampak cam kat kedai makan la sis...


New Entry: Miss Zahidah 4in1 Lucky

Draw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...