Nak Souvenier best?

V.O.U.G.E- Ciri -ciri?

Kalau sebut perkataan 'vouge', mestilah berkaitrapat dengan fashion.. Dan kalau orang yang vogue tu, kira berfesyen uptodate lah ye..

Apa ciri-ciri nak klasifikasikan seseorang tu vogue?.. Subjektif ye kawan-kawan.. Mungkin vogue di mata kita, tapi tidak di mata mereka. Jadi, kena hormat juga pendapat mereka.. Sebab sesuatu yang subjektif itu luas maknanya kan?..

Kalau nak tau siapa yang vogue tu.. Tanyalah gerangan kat bawah ni..
http://akuthevogue.blogspot.com/

My Photo
ello... haha...aku the vogue.. naper.. x percaya aku eh...wakakaa.. aku create blog ni just nk tunjuk ekspresi aku about life.. kalau korang rasa hidup korg perfect.. yg tu aku tk percaya... *wink.. aku harap korang sudi2 lah follow kisah hidup aku yg vogue nieh.. wah gituh.. follow sekali tau.. tu button f.O.L.L.O.W kt bawah sana.. *sambil jejari gebu menunjuk ke bawah... ngeeeeee

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wah..mmg vogue & hensem..

Fleura said...

ade tips nak jd vogue tak?? hehehe

::p0t pEt iLa:: said...

bia la tak sehensem hans isaac, bia la tak secantik juliana evans, yang penting VOGUE!

Raden said...

budak lelaki itu tak hensem tapi cantik..uwaa..inikah vogue?
toyol paling kiut

Sheherazade said...

erm...terpulang pd mata hehe

amirah said...

terpulang kat mata masing2..

amirah said...

terpulang kat mata masing2..

kay_are said...

vogue itu magazine.. =P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

abstrak maksud tue...

Anden Fauzan said...

ehh.... hahah macam kenal jer budak yang vogue..tu..lalalalallalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...