Nak Souvenier best?

Apakah ciri-ciri Famous? / Femes?



Terkujat dan terkejut juga bila jumpa kolum ni kat blog seseorang tu. Terharu pula rasa sebab tergolong dalam golongan seperti tajuk kat atas tu.. Siapa tak terharu.. Ce citer meh, ce citer.. Rasanya belum layak nak digelar seperti itu.. Lainla kalau RedMummy ke, Ben Ashaari ke GTO ke kan.. Tertanya juga apa ciri blog yang boleh dikategorikan seperti itu ye?

Apakah ciri-ciri Famous? / Femes? (Mengikut firasat sendiri)
  • Blog artis.
  • Bloggers otai.. antara nama yang disebut seperti di atas.
  • Blog yang dah masuk suratkhabar, majalah dsb.
  • Blog yang mempunyai ramai followers.
dan
  • kalau sebut nama blog/pemilik blog: ramai yang kenal..

Pendapat kawan-kawan macammana?.. OPs.. Kalau sebut NUR ALL IN ONE.. Ada yang kenal ke?.. Hehe..

Oke.. Siapa yang nak kenal lagi sorang blogger yang femes.. jom ke SINI.
she's just a 19-year-old girl. she cries, laughs, makes mistakes, and keep praying for the best for her, and her family. not forgetting, friends and foes...

7 comments:

wahida said...

kira femes la ni, follower u ribu riban..hehehe..

Peri PiA said...

femes emes hehe

bunga said...

femes ok ke x?/

amirah said...

famous la nur sebab followers ramai..beribu2..akak seratus pun tak sampai lagik..huhuhu

ardinihumaira said...

feymes = pohpunglar :D

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

Insyaallah dlam gulungan famous

Wassalam

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nur memang top kan...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...