Nak Souvenier best?

Berada di dalam kandungan saya lagi ..

memetik...

""Saya merupakan ibu kepada seorang cahaya mata berusia 2 tahun. Saya mula berminat untuk mendalami ilmu berkaitan pendidikan awal kanak-kanak (early childhood education/ECE) dan keibubapaan sejak anak saya berada di dalam kandungan saya lagi dan minat tersebut berterusan sehingga kini. Saya amat percaya bahawa seorang ibu merupakan guru yang terbaik untuk bayinya dan bayi merupakan pelajar yang mempunyai potensi yang terbaik di dunia. Dengan stimulasi yang mencukupi, gabungan pelajar dan guru terbaik ini insyaallah akan memberikan hasil yang juga terbaik di masa hadapan. ""

Menarik penulisannya..Saya mahu ilmu mengenai pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan dari blog Babylicious dan menang iPad dari blog MySuperKids

-Padat dan penuh harapan.
-Tahniah kerana anaknya yang baru berusia 2 tahun sudah pandai membaca buku..
-------------------------------------------------------------------------------

Zahidah ni pun penulis juga di 100 penulis.. http://dihaz17-foryou.blogspot.com/ Beliau pun tengah wat giveaway i blognya sehingga 14Mac ni.. Jom serang!!

ALL IN ONE

KLIK UNTUK HADIAH iPAD PERCUMA!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!



1 comments:

Cik Pulau said...

waahh,,.. kagumnya... ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...