Nak Souvenier best?

Gebunye…

Apa yang gebu? Suka la kan kalau bab gebu gebu ni kan?.. Pipi gebu memang comel untuk budak-budak.. Cute aja.. Chubby la.. dan memang akan jadi mangsa dera (iaitu jadi bahan cubitan aja la.. Bukan kes serius..

Kalau sebut aje perkataan Gebu, dalam dunia blog ni pasti semua pengunjung kenal dengan Cik Mat Gebu dengan tepenbiru nya.. Siapa yang tak kenal lagi, mungkin belum jauh lagi blogwalking tu kan?..

CikMatGebu, nama yang cukup sinonim dengan masakan. Macam K Hanieliza la kan. Selalu juge menjengah ke blog tiffinbiru.blogspot.com tu.. Cari resepi.. memang menjadi la.. Rasa macam nak salin je semua resepi tu..

Kawan-kawan suka lawat blog masakan yang mana ye?..


KLIK UNTUK HADIAH iPAD PERCUMA!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sis pun suka baca blog mat gebu

SoLy SoLicious said...

kawan sy punye pipi gebu mcam tomato.. selalu cubit die..hee~

amirah said...

memang belog mat gebu dgn kak ina kl.pastu little parlour pun bestt

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xpernah g tgk blog masakan...
kadang2 melawat blog akak2...
ade la share resepi sket2...
hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...